[KONGSI CERITA] ISTERI MERAJUK SELALU MARAH-MARAH, BAD MOOD

[KONGSI CERITA] ISTERI MERAJUK SELALU MARAH-MARAH, BAD MOOD 1

Isteri merajuk kerap sangat? Perempuan kalau bab merajuk atau badmood ini, memang seluruh alam termasuk jin dan dinosour pun dah tahu macam “isi dan kuku” kan. Akan tetapi kalau dah berpanjangan, memang pening kepala lah kan. Kisah ini mungkin sama dengan isteri-isteri anda di luar sana juga.

Sebelum itu, cerita pasal bad mood ini. Orang perempuan biasa emosi mereka memang selalu tak berapa stabil sebab mereka ini kalau ikut dari pandangan sains,setiap bulan akan mengalami pendarahan haid yang secara semulajadinya juga akan kehilangan banyak hormon-hormon. Sebab itulah juga sains mengkaji dan mengakui bahawa wanita sangat memerlukan lelaki bukan sekadar sebab berlainan jenis, tetapi sebab kita saling memerlukan. Wanita perlukan hormon dari lelaki untuk menstabilkan emosi mereka, begitu juga dengan lelaki. Sebab itu jugalah Islam mewajibkan kita mendirikan rumahtangga. Sebab itu jugalah waktu zaman sekolah dulu, kalau ada cikgu yang terlalu garang, kami murid-murid akan cakap, cikgu ni mesti lama tak bersama suami dia ni. Biasalah budak-budak kan memang cakap bajet bagus. Tapi ada betulnya juga tu.

Ok, berbalik pada kisah ini, Kisah ini dikongsikan oleh seorang pelanggan kami seorang lelaki dari Perak. Kalau tak silap saya, dari Manjung. Kita namakan sahaja nama dia dengan nama samaran KHAIRUL.

Khairul whatsapp kami dengan menceritakan masalah yang isterinya sering badmood atau marah-marah. Khairul kerja biasa sahaja di syarikat pengangkutan macam lori semua tu. Tetapi dia bukan pemandu lori. Kerja admin macam tu lah. Jadi kerjanya Pagi, balik lewat petang. Jadi, masa bersama isterinya biasanya pada waktu malam sahaja. Isterinya suri rumah. Suri rumah semua maklum yang memang penat bekerja. Malam sudah semestinya jadi waktu rehat.Bila dah malam, nak berehat tetapi terpaksa melayan suami bersembang, sediakan makanan dan lain-lain. Memang biasalah, kalau sering berlaku salah faham dan pergaduhan-pergaduhan kecil. Bukan apa, orang perempuan memang begitu. Kadang-kadang itulah cara mereka nak luahkan perasaan mereka pada suami tercinta melalui emosi.

Walaubagaimanapun, suami biasanya tidak faham dan tindakbalas Khairul selalu menjadikan pergaduhan kecil menjadi lebih besar. Dan lama kelamaan masalah menjadi lebih besar sehingga isteri pulang ke kampung sendiri menaiki bas kerana merajuk dengannya.

merajuk

Khairul buntu dan hubungi kami untuk mencuba perfumes pheromone sebab katanya ada terdengar cerita wangian ini boleh buat emosi orang disekeliling stabil. Jadi dia pun whatsapp kami. Pada mulanya kami tidak faham, sebab dia bertanya mana lebih baik, Phero-X atau Pheromances. Seperti biasa kami terangkan yang setiap pheromone perfumes yang kami ada berbeza dari segi bau, pheromone yang digunakan dan paling penting tahap keberkesanan untuk setiap orang berbeza. Jadi susah untuk kami cadangkan padanya mana satu yang lebih sesuai dengannya. Mahu atau tidak, dia mesti cuba.

Dari situ, dia pun menceritakan kisahnya dengan panajang lebar. Jadi kami mencadangkan dia mencuba Phero-X terlebih dahulu kerana PheroX sudah berkesan untuk ramai orang. Jadi dia pun bersetuju.

Selepas seminggu, dia pun menghubungi kami semula dengan perkataan pertamanya buatkan kami tersenyum. BERJAYA TUAN! MENJADI!

Katanya hari pertama pheromone perfumes sampai, dia terus balik rumah macam biasa dan cepat-cepat mandi. Lepas mandi je terus titiskan 2 titis Phero X dan sembunyikan botolya. Lepas itu dengan berkain pelekat, Khairul melepak saja di ruang tamu rumahnya. Excited menanti apa effect pheromone yang dia baru beli dari Kedaipheromone.com ni. Tiba-tiba.. BAM! Memang terkejut dia..Barang jadi!

Isterinya biasa kalau lepas solat akan menjerit-jerit memanggilnya untuk makan. Biasanya ayatnya macam ini. ‘Bang, jom makan cepat. Nanti saya nak kemas-kemas. Makan cepat, saya nak tido awal.Penat! Tapi malam itu memang sangat pelik. Tona suara isterinya macam baru-baru kahwin dulu. Cakap lembut, baik je.

Isterinya mula-mula duduk didepannya, kemudian bersembang-sembang ramah. Bercerita macam-macam pasal gosip di facebook, pasal mak di kampung. Sampai tak kering gusi mereka bergelak ketawa. Pelik sangat katanya. Selalu memang tak macam ini. Bila waktu makan pun diajaknya lembut saja. Bukan lah lembut mendayu-dayu. Biasa sajalah. Cuma sebab selalu sangat mendengar isteri menjerit-jerit. Kali ini memang terasa sangat pelik. Waktu makan pun di temannya Khairul makan sampai habis. Lebih pelik lagi, sambil berjalan nak ambil nasi tambah pun di usap-usapnya bahu dan tengkok Khairul. Memang menjadi betul perfume ini katanya.

isteri merajuk

Akhir sekali, pada malam sebelum tidur sambil leka bersembang-sembang, isteri ada mengatakan yang malam ini dia rasa seronok dan tenang sangat. Selalunya dia stress sebab uruskan kerja-kerja rumah dan anak-anak. Sambil minta maaf dengan Khairul, Khairul pun tidak melepaskan peluangnya berbincang dengan isterinya apa benda yang dia boleh bantu untuk pastikan isterinya itu bahagia. Dari situ, mudah untuk Khairul berbincang dengan isterinya dan Alhamdulillah sejak menggunakan Phero-X hidup kembali bahagia.

Kesimpulan dan pengajaran yang kita boleh dapat dari cerita ini adalah, kadang-kadang perkara kecil yang kita tidak ambil berat mungkin boleh menjadikan perkara itu jadi lebih serius. Khairul suami bertanggungjawab yang cepat bertindak. Phero-X mungkin sebagai asbab sahaja untuk membolehkan isteri Khairul jadi lebih tenang dan ia memudahkan Khairul dan isteri berbincang untuk menjadi lebih baik . Ya, bukan mudah untuk berbincang bila emosi tak keruan. Jangan tuding jari, kau salah, aku betul. Suami isteri mesti cari jalan untuk selesaikan walau seberat mana masalah tersebut. Kita yang bina mahligai cinta, kita jugalah yang bertanggungjawab memeliharanya. Jangan biarkan perkara kecil menjadi barah yang tidak dapat untuk diubati. Semoga Khairul dan isteri bahagia hingga ke jannah.

Pheromone Copulins Wanita

Pherolab+ For Her

RM80.00
Sale!

Pheromone Lelaki

Pherolab+ Pheromone

RM80.00RM170.00

Pheromone Lelaki

Flaming Desire

RM80.00
Sale!

Pheromone Copulins Wanita

Pherolins for her

RM70.00
Sale!

Pheromone Copulins Wanita

Pheromiss For Her

RM70.00
Sale!

Pheromone Lelaki

Pheromances Pheromone

RM70.00

Pheromone Copulins Wanita

Mystique Switzerland

RM80.00
Sale!

Pheromone Lelaki

Phero-X Pheromone

RM70.00

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Open chat
Whatsapp kami sekarang!
Hi Selamat Sejahtera, Ada apa-apa yang boleh saya bantu?
error: Alert: Content is protected !!