[KONGSI CERITA] ISTERI NAK MENGGODA SUAMI GAY YANG SUDAH BERTAUBAT

menggoda suami

Kisah yang satu ini agak pelik. Tetapi bagu kami kisah ini memang terpahat dalam ingatan kami sejak sekian lama sebab kami sangat-sangat mengagumi cinta seorang isteri. Mungkin kisah ini bukanlah sesuatu yang normal dalam masyarakat kita, tetapi saya yakin cerita mungkin berlaku pada orang lain juga yang tidak kami temui.

Ceritanya bermula apabila ada seorang isteri bertanyakan pasal pheromone untuk lelaki. Pada awalnya kami ingat pelanggan yang whatsapp kami itu seorang lelaki sebab bertanyakan produk-produk lelaki. Rupa-rupanya dia tersilap faham tentang pheromone.

Pada sangkaan wanita ini, pheromone perfumes yang dijual ini adalah untuk menambah hormon kelakian supaya lelaki yang kurang hormon boleh bertambah hormonnya. Sebab itulah dia ingin dapatkan pheromone ini untuk suaminya. Rupa-rupanya dia sudah tersilap faham.

Disebabkan kami sendiri keliru dengan apa yang dia inginkan.Jadi kami bertanya apa sebenarnya masalah yang dihadapi. Kemudian dia pun mula bercerita. Kami namakan dia sebagai Puan Shasha, sebab muda lagi gadis ini. Kemungkinan umurnya di dalam lingkungan 20-an sahaja.

Puan Shasha pun mula bercerita. Katanya, suaminya itu sebelum ini adalah seorang gay. Awalnya kami sangkakan gay yang dimaksudkan itu lelaki lembut. Rupanya tidak. Katanya suaminya itu keras, badan beketul-ketul. Abang sadolah ceritanya.

gay

Tapi itu semua cerita lamalah katanya. Dahulu sebeum berkahwin, nafsu suaminya songsang kerana bercinta dengan lelaki. Kemudian, disebabkan suaminya ini dar keluarga yang baik-baik, berkat doa ibu bapanya suaminya ini telah bertaubat dan meninggalkan budaya songsang itu.

Puan Shasha maklum tentang perkara ini sejak sebelum berkahwin lagi. Ini kerana suaminya sangat jujur. Katanya nafsunya lebih kepada lelaki, namun dia dah bertaubat dan ingin berubah. Dek kerana cinta, Puan Shasha meneruskan perkahwinannya dengan suami.

Malangnya, sejak berkahwin, suaminya sangat susah apabila ingin menjalinkan hubungan suami isteri. Malam pertama mereka juga tertunda beberapa bulan. Selepas itu ok katanya, cuma susah untuk menggoda suaminya. Suaminya juga jujur padanya mengatakan dia tidak ada ‘feel' untuk bersama isterinya itu. Kadang-kadang ok, kadang-kadang tidak. Terutamanya selepas mereka mendapat cahaya mata mereka yang pertama. Memang siksa katanya.

Setiap hari Puan Shasha berdoa dan mencari solusi.

Selepas mendengar masalah yang diecritakan oleh Puan Shasha itu, kami pun tida tahu bagaimana nak membantu Puan Shasha. Sebab Puan Shasha awalnya tersilap faham tentang pheromone. Dia mencari sesuatu yang lain yang mungkin boleh membantu suaminya.

Walaubagaimanapun kami mencadangkan Puan Shasha sendiri yang menggunakan Pheromone Perfumes kami. Kami cadangkan dia menggunakan Pherolins atau Pheromiss untuk menggoda suaminya. Mungkin asbab wangian ini, nafsu suami padanya meningkat. Mungkin. Kami sendiri pun tidak pasti ketika itu kerana perkara ini memang pertama kali kami dengar.

Kemudian, kami menawarkan kepada Puan Shasha untuk membantunya secara PERCUMA sahaja. Kami hadiahkannya Pherolins & Pheromiss dengan harapan boleh menambahkan libido suaminya untuk menambah ghairah ketika menjalinkan hubungan suami isteri.

menggoda suami

Pada awal tahun 2020, kami dapat satu whatsapp beberapa kali (missed call). Disebabkan budak-budak sales kedaipheromone.com ini menggunakan whatsapp web untuk menerima order dari customers, maka panggilan-panggilan memang kami tak dapat nak jawab. Kemudian bila diperikasa whatsapp rupa-rupanya ia daripada Puan Shasha. Dia ada whatsapp sebelum call, ” tuan, jawab call saya tuan, saya nak cerita! hehe “. Dari whatsapp kami dapat agak dah yang cerita yang hendak disampaikan itu pasti berita gembira kerana ada hehe dibelakangnya itu. hehe

Kemudian,selepas kami menerangkan padanya yang kami tidak dapat menjawab panggilan whatsapp, maka dia pun meneruskan perbualan. Katanya dengan gembira yang perfumes yang kami hadiahkan itu memang betul-betul power. Katanya 100% berkesan dan berterima kasih kerana membantunya.

Kami bertanyalah bagaimana kesan yang dimaksudkan itu. Ceritanya lagi, katanya suaminya sebelum ini kalau hendak menjalinkan hubungan kelamin, pasti Puan Shasha yang akan mulakan dulu. Dah la mula dulu, kadang-kadang ditolak dengan alasan penat dan lain-lain.

Akan tetapi selepas menggunakan Pheromiss & Pherolins ini, buat pertama kali dalam sejarah perkahwinannya suaminya yang mengajaknya masuk ke bilik. Tambahnya lagi, ” Awak bayangla saya nak ke office dah time tu, tiba-tiba dia peluk saya cakap JOM! “. Terkejut saya. Seminggu asyik ON je katanya. Penat tapi sangat terharu dan bersyukur.

Cuma sehingga sekarang, Puan Shasha masih menyembunyikan perfumes tersebut dan merahsiakan dari suaminya. Sebab dia takut jika suaminya tahu, minda bawah sedarnya dapat mengawal semula fikirannya dan kembali seperti dulu semula.

Apapun Puan Shasha sangat bersyukur dan dia dapat melihat yang suaminya sendiri seronok dan rumahtangga mereka lebih bahagia. Dia teringin nak bertanya suami tentang perasaanya itu, tapi dia diamkan sahaja sebab dia seronok tengok suaminya dah pulih. Tak songsang lagi. Tambahnya lagi, terima kasih kepada kedaipheromone.com kerana bantu dia. Kalaulah kami waktu itu terus cakap tak dapat bantu atau tidak mengendahkan masalah yang diceritakan, mungkin masalah Puan Shasha masih lagi tak selesai sebab mana ada ubat untuk tukar nafsu suka-suka kan.

Apapun bagi kami, ini semua berkat doa seorang isteri yang cintakan suaminya. Pheromone ini sebagai asbab sahaja.

Kepada isteri di luar sana yang bermasalah dengan suaminya, ingatlah.. Jangan putus asa. Sbar dan berdoalah kepada Allah. Allah sahaja yang ada penyelesaian bagi segala masalah kita. Kalau dia nak angkat semua masalah kita, seberat mana sekalipun, hanya sekelip mata sahaja. Jangan putus asa ok.

OH sebelum terlupa, Puan Shasha sehingga sekarang masih lagi menggunakan Pheromiss dan Pherolins. Dan disebabkan dia berada di Limbang, dia juga sering borong 30-50 botol untuk rakan-rakannya di Brunei. Semoga Puan Shasha dan suami bahagia hingga akhir hayat.

Pheromone Copulins Wanita

Pherolab+ For Her

RM80.00
Sale!

Pheromone Lelaki

Pherolab+ Pheromone

RM80.00RM170.00

Pheromone Lelaki

Flaming Desire

RM80.00
Sale!

Pheromone Copulins Wanita

Pherolins for her

RM70.00
Sale!

Pheromone Copulins Wanita

Pheromiss For Her

RM70.00
Sale!

Pheromone Lelaki

Pheromances Pheromone

RM70.00

Pheromone Copulins Wanita

Mystique Switzerland

RM80.00
Sale!

Pheromone Lelaki

Phero-X Pheromone

RM70.00

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Open chat
Whatsapp kami sekarang!
Hi Selamat Sejahtera, Ada apa-apa yang boleh saya bantu?
error: Alert: Content is protected !!